تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




بنیاد Senses Cultural و شکرانه مودت جهانی در سومین همایش بین‌المللی اوتیسم

AUtism SC 2017 IranSenses cultural: سومین همایش بین‌المللی اوتیسم با همکاری چندین نهاد و ارگان داخلی و بین‌المللی مرتبط با این اختلال، از جمله بنیاد بیماری‌های خاص، بنیاد Senses Cultural و موسسه شکرانه مودت جهانی  ۱۸ و ۱۹ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این سمینار که در دو روز متوالی و در محل بنیاد بیماری‌های خاص برگزار می‌شود، تازه‌ترین دانش‌هاو اطلاعات در زمینه اختلال اوتیسم از سوی کارشناسان،متخصصان، روانپزشکان، پزشکان و روانشناسان مشاور و روانشناسان بالینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
در اطلاعیه‌ای که از سوی دبیرخانه این همایش بین‌المللی منتشر شده است، محورهایی چون علوم پایه، غربالگری و تشخیص،اوتیسم وخانواده از سوی کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن در موضوع مداخلات، مباحث دارویی، توانبخشی، آموزشی و روانشناسی نیز در مقالات و سخنرانی‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حضور چندین چهره‌بین‌المللی از موسسه مایند دانشگاه یو سی دیویس آمریکا از جمله نکات مهم این همایش به شمار می‌رود. در کنار این همایش قرار است کارگاهی یک‌روزه نیز با حضور مربیان بین‌المللی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود. در این کارگاه مربیان اوتیسم می‌توانند شرکت کنند و از تجربیات چند تن از مربیان برجسته موسسه مایند در زمینه کار با کودکان دارای اختلال اوتیسم بهره‌ مند شوند.

حضور یکی از متخصصان برجسته آمریکایی کار با کودکان دارای اختلال  اوتیسم در ایران

برگزاری کارگاه یک‌زوزه  آموزش مربیان اوتیسم از سوی متخصصان آمریکایی در ایران

بنیاد  Senses Cultural پیش از این و در آبان ماه سال ۱۳۹۴ در نخستین کنفرانس بین‌المللی اوتیسم در تهران مشارکت کرده بود.

همایش بین‌المللی اوتیسم در تهران و دستاوردهای علمی آمریکا

در این کنفرانس دو تن از متخصصان موسسه مایند از دانشگاه یو سی دیویس شرکت کرده و درباره تازه‌ترین پژوهش‌های مرتبط با اوتیسم و اختلالات ذهنی اطلاعات مفیدی ارائه کردند.

درکنفرانس امسال نیز تعداد بیشتری از متخصصان خارجی شرکت کرده‌اند.

مدارک لازم برای ثبت نام در این همایش به شرح زیر است:
هزینه شرکت در این همایش 50 هزار تومان است که با ارائه کارت دانشجویی 20 درصد تخفیف را شامل می‌شود.

خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم می‌توانند به صورت رایگان در این همایش شرکت کنند.

6 امتیاز بازآموزی از “سازمان نظام روانشناسی و مشاوره” برای این همایش درنظر گرفته شده است که پس از زمان برگزاری ثبت می‌شود.

جهت ثبت نام در همایش، مدارک خود را به شماره فکس 021-22765423 و یا شماره تلگرام 09904645567 ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز: فرم تکمیل شده، کپی کارت نظام روانشناسی، کپی کارت دانشجویی، کپی کارت ملی، کپی فیش واریزی به شماره حساب 206810988981 بانک پاسارگاد به نام بنیاد امور بیماری‌های خاص. www.cffsd.org

این همایش که شرکت در آن دارای امتیاز باز‌آموزی هم خواهد بود، ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و ۳۰ عصر روزهای شنبه و یکشنبه(۱۸ و ۱۹ آذر) در تالار بنیاد بیماری‌های خاص واقع در خیابان ولی عصر، بالاتر از  چهار راه پارک وی، خیابان شهید فیاضی ،نبش چناران پلاک شماره ۱۲۴ برگزار می‌شود.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
كليد‌واژه‌ها: سومین همایش بین‌المللی اوتیسم ایران | همایش اوتیسم ۲۰۱۵ | همایش بین‌المللی اوتیسم در ایران
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: