تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




نخستین جشنواره سلامت و هنر در نیاوران

جشنواره سلامت و هنرSensesCultural: فرهنگسرای نیاوران که در برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با بهداشت و سلامت و محیط زیست همکاری‌های درازدامنی دارد، نخستین جشنواره هنر و سلامت را از سوم تا هفتم اردیبهشت در این مکان برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران ،نخستین جشنواره سلامت و هنر 3 تا 7 اردیبهشت ماه توسط گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری  نیاوران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

بهاره جهاندوست، دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت : گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران اردیبهشت 1394 رسما آغاز بکار کرد و امسال در اولین سالگرد تشکیل این گروه جشنواره ای ویژه کودکان برگزار می‌شود و طی 5 روز برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای نمایش، موسیقی، مسابقه و بازی‌های گروهی در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد که هدف آن ارتقای آموزش کودکان در حوزه سلامت و روحیه بخشی به کودکان بیمار در قالب‌های مختلف هنری است.

وی افزود:نمایشگاهی از آثار تصویرسازی کودک از بیش از 110 تصویرگر نیز در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران در طول مدت جشنواره سلامت و هنر برپا خواهد بود.

به گفته دکتر نیما رضایی، رئیس این جشنواره، 5 اردی بهشت ماه در حاشیه جشنواره هنر و سلامت، دومین دوره مسابقات جام جهانی کوچک فوتبال نیز در مرکز طبی کودکان تهران برگزار خواهد شد و تیم هایی از کودکان بیمار این بیمارستان با تیم هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، تیم دانشمندان یک درصد برتر جهان، تیم هنرمندان صداوسیما و تیم پیشکسوتان فوتبال ملی به رقابت خواهند پرداخت.این دوره از مسابقات نمادین با هدف حفظ و ارتقای نشاط و روحیه کودکان بیمار برای دومین سال پیاپی با همکاری گروه سلامت و هنر، دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز طبی کودکان، شبکه جهانی آموزش و پژوهش ( USERN ) و خانه فوتبال ایران برگزار می شود.

نخستین جشنواره سلامت و هنر سوم اردیبهشت ماه از ساعت 17 با حضور جمعی از کودکان کار و متولیان حوزه سلامت و هنر در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد و مراسم اختتامیه آن روز 3شنبه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 20 در سالن اصلی این فرهنگسرا برگزار می شود. همچنین علاوه بر تهران در تعدادی از بیمارستان های کشور نیز برنامه های ویژه ای از جمله جشن و بازی برای کودکان بیمار از سوی گروههای داوطلب و خیریه برگزار خواهد شد.

علاقمندان و گروههای مختلف برای همکاری و شرکت در نخستین جشنواره سلامت و هنر می توانند با گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران به شماره 66576573 و 09331769729 تماس حاصل نمایند.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
كليد‌واژه‌ها: فرهنگسرای نیاوران | هنر و سلامت
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: