تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




سخنرانی درباره تاثیر برجام بر جامعه ایرانیان آمریکا

yazdanyarSensesCultural: دوران بعد از تحریم یا پساتحریم بین ایران و آمریکا با فعالیت‌های گسترده ایرانیان مقیم آمریکا برای بهره‌گیری از این فضا ونزدیک‌شدن بیشتر به کشورشان همراه بوده است. در این میان برخی حقوقدانان ایرانی مقیم آمریکا سعی کرده‌اند که ابعاد و زوایای این ارتباط را بیشتر بشکافند که سخنرانی روز ۲۲ ژوئن خانم  در اورنج‌کانتی از جمله این فعالیت‌هاست.

این سخنرانی در ساعت شش و نیم روز ۲۲ ژوئن در مرکز برابری پارس در اورنج کانتی برگزار خواهد شد.
عنوان سخنرانی«توافق هسته ای بین ایران و ایالات متحده آمریکا – و تاثیرات آن بر شرایط کسب وکار جامعه ایرانی در آمریکا» است که در آن چارچوب قانونی فعلی تحریم‌های ایالات متحده و تغییراتی که در آینده پس از توافق هسته‌ای بوجود خواهد آمد، بررسی شده، و از جمله چگونگی تاثیر آن بر قوانین و مقررات در فعالیت‌های فردی(مانند انتقال وجه به ایران و از داخل ایران ،فروش اموال و موارد دیگر،همچنین سایرامور مالی) به علاوه تاثیر آن برفعالیت‌های تجاری، مانند صادرات و واردات مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

سخنران این مراسم خانم مهرنوش یزدانیار است که حقوقدان و وکیل در زمینه موضوعات مورد نیاز مهاجران و به خصوص ایرانیان مهاجر در آمریکاست. خانم یزدانیار پیش از این در سایت خود به زبان فارسی توضیحات مفیدی درباره شرایط بعد از تحریم برای ایرانیان مقیم آمریکا داده بود.

تاريخ: ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
كليد‌واژه‌ها: اقتصاد ایران و آمریکا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: