تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




مقدمات یک نمایشگاه

شاید این ضرب‌المثل را شنیده باشید که تا بخواهد گوساله گاو(گاب) شود، دل صاحب بچه آب شود. مصداق این ضرب‌المثل می‌تواند هر کاری باشد که نیاز به پی‌گیری و هماهنگی‌های فراوان دارد تا چیزی متولد شود. حال این چیز می‌تواند یک فرزند باشد و یا یک کالایی که اختراع شده یا ساختمانی که ساخته می‌شود و یا نمایشگاه عکسی که این روزها بنیاد احساسات فرهنگی در گیر و دار فراهم کردن داربست‌های آن برای برپایی‌اش در دانشگاه دیویس و مجموعه الامی سنتر آن است.

گذشته از دوندگی‌ها و هماهنگی‌هایی که از سوی خانم طاهر منفرد به عنوان رئیس این مجموعه در ایران و اینجا انچام شده است و نیز پی‌گیری‌های عکاس خوب ایرانی، خانم حمیده ذوالفقاری، که یکی از عکس‌هایش زینت‌بخش پوستر اصلی نمایشگاه شده است، برخی کارهای اصلی نیز از سوی آقای سینا عراقی، عکاس ایرانی مقیم لس‌آنجلس انجام شده و می‌شود تا کارها در فرصت باقیمانده به نمایشگاه عکس زنان خاورمیانه ، سینه آویز دیوار شود.

چهارشنبه گذشته فرصتی دست داد تا به اتفاق اقای عراقی و خانم منفرد سری به محل برگزاری نمایشگاه بزنیم و از نزدیک در جریان شرایط آن قرار بگیریم. البته پیش از آن سری به آتیلیه یکی از عکاسان خوب ساکرامنتو زدیم و از نزدیک کیفیت کارهایش را مورد بررسی قرار دادیم.

آقای عراقی اندازه‌های مورد نیاز برای طراحی دکوری خاص برای این نمایشگاه را گرفت . باید منتظر بمانیم تا کلیت کار فراهم شود. تاکنون در مقایسه با دوره‌های گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه شده است و عکس‌های مناسبی به دفتر نمایشگاه رسیده است که اطلاعات بیشتر در این زمینه را در پست‌ها و نوشته‌های بعدی خواهیدخواند. فعلا دست به نقد چند عکسی را که از محل برگزاری نمایشگاه گرفته‌ایم رویت کنید با این تفاوت که خواستیم فقط در فضای کلی نمایشگاه قرار بگیرید. وگرنه عکس‌ها مربوط به نمایشگاهی دیگر است که قرار است یکی ، دو روزی قبل از 15 اکتبر از دیوارها برداشته و جایگزین آنها عکس‌های نمایشگاه زنان خاورمیانه قرار بگیرد.

تاريخ: ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
كليد‌واژه‌ها: عکس،زنان عکاس، احساسات فرهنگی | نمایشگاه عکس اکتبر 2014 | وبلاگ
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما:

Dede
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469724863
Tooudhcwn! That's a really cool way of putting it!
Yusuf
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003469713741
This is crytsal clear. Thanks for taking the time!