تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




توجه نماینده بیل کرک به فعالیت‌‌های فرهنگی و سلامتی بنیاد SensesCultural

Bill QiurkSensescultural:بیل کرک(Bill Quirk)، نماینده شناخته شده منطقه کالیفرنیا در مجلس ایالتی در دیداری که ریاست بنیاد SensesCultural با او داشت از تلاش‌های این بنیاد برای کمک به گسترش دانش مرتبط با اختلالات ذهنی در مناطق محروم قدردانی کرد و گفت که تلاش خواهد کرد تا فضایی را فراهم کند که کمک‌های جدی‌تر و سازمان‌یافته‌تری برای این پروژه فرهنگی سلامتی تدارک دیده شود.

به گزارش SensesCultural در این دیدار که عصر روز دهم آگوست در دفتر این نماینده با سابقه منطقه کالیفرنیا انجام شد در ابتدا خانم طاهره شفیعی منفرد گزارشی از فعالیت‌های بنیاد SensesCultural ارائه داد و نیز به همکاری‌ها با موسسه مایند دردانشگاه دیویس اشاره کرد.
او از برگزاری نمایشگاه هنر برای اوتیسم در ایران سخن گفت و در ادامه به پروژه بورسیه این بنیاد برای گسترش تحقیق و پژوهش در زمینه اوتیسم و اختلالات ذهنی پرداخت که با همکاری بنیاد مایند از دانشگاه یو سی دیویس انجام می‌شود.
انعکاس نمایشگاه هنر برای اوتیسم در رسانه‌های ایران

تلاش‌های بنیاد SensesCultural در زمینه برابری و مبارزه با تبعیض نژادی و نیز ارايه پنلی درباره تاثیرات جنگ بر مهاجران و مردم منطقه خاورمیانه دیگر محور مورد اشاره ریاست بنیاد بود.

بیل کرک ضمن قدردانی از تلاش‌های این بنیاد گفت تمامی مساعی خود را به کار خواهد بست تا نهادهای دیگر اسلامی در منطقه کالیفرنیا را به کمک و همراهی با این پروژه تشویق کند.

بر اساس این گزارش بیل کرک نماینده‌ای است که مصوبه شماره ۵۹ را برای اختصاص  ماه آگوست ماه قدردانی از مسلمانان در آمریکا به مجلس ایالتی برده و آن را تصویب کرد.

سایت انگلیسی Sensescultural گفت وگویی با بیل کرک انجام داده است که به زودی منتشر خواهد شد.
برای تایید این مصوبه بنیاد Cair  نیز تلاش‌های بسیاری کردند و روز یکم اگوست نیز در تجمعی داخل ساختمان اصلی ساکرامنتو بر این نکته تاکید کردند.
Care Fundation

از سوی دیگر در دیدار ریاست بنیاد SensesCultural با مسئولان بنیاد Cair از فعالیت‌های این بنیاد در زمینه سلامتی و بهداشت و فرهنگ و هنر نیز قدردانی شد.

بر اساس این گزارش سایت بنیاد Cair در گفت وگویی با خانم طاهره شفیعی منفرد از او درباره فعالیت‌های زنان مسلمان پرسید و نیز تاثیر این فعالیت‌ها بر حمایت از برابری و عدم تبعیض نژادی که در کنار آن به فعالیت‌های انساندوستانه بنیاد SensesCultural پرداخته شد.

بنیاد کر قرار است در آینده نزدیک همکاری‌های جدی‌تری را با SensesCultural به انجام رساند.
تاريخ: ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
كليد‌واژه‌ها: بنیاد کر در ساکرامنتو | بیل کرک | نماینده کالیفرنیا
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: