تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




گزارش فعالیت‌های اخیر و برنامه‌های آینده بنیاد Senses Cultural

Screen Shot 2015-12-03 at 8.33.21 AMSenses Cultural:خانم طاهره شفیعی منفرد ، ریاست بنیاد Senses Cultural،گزارشی از فعالیت‌های اخیر این بنیاد را با علاقه‌مندان و حامیان در میان گذاشت.

در این گزارش قید شده است که چگونه باید برای کارهای بشردوستانه پایداری و استقامت ورزید و چگونه از دل این صبر و شکیبایی و اشتیاق خلاقیت‌هایی بروز می‌کند و افراد را به منابعی متصل می‌سازد که فراتر از انتظار آنهاست. این فعالیت‌ها و نیز ارتباطات خوب می‌تواند الهام بخش هر نهاد و سازمانی باشد برای کارهایی عمیق‌ و بهتر در جهان پیش روی. متن گزارش به شرح زیر است:

پس از چند ماه کار سخت، Senses Cultural و تیم حرفه‌ای و ویژه آن خرسندند که شما را با برخی از پروژه های شاخص این بنیاد در حمایت از مأموریت ما برای ایجاد یک محیط صلح آمیز و سالم آشنا سازند.

صدور مجوز OFAC : دریافت مجوز OFAC از دولت ایالات متحده آمریکا گام مهمی است که اخیرا از سوی بنیاد Senses Cultural برداشته شد. این مجوز به سازمان‌ها، از جمله سازمان ما،اجازه می‌دهد تا اطلاعات مرتبط با به دانش و سلامت را با تمرکز بر اطلاعات و آگاهی‌های مربوط به طیف اوتیسم واختلالات ذهنی ، به کشور ایران انتقال دهیم. این اجازه برای یک سازمان غیر دولتی ساکن در ایالات متحده آمریکا که در در زمینه سلامت و بهداشت در ایران هم می‌خواهد فعالیت کند، ضروری است.  این مجوز تلاش های ما را تقویت کرده و فرصت‌های جدیدی را برای پروژه‌های ما در خاورمیانه، ایالت‌های مختلف آمریکا و فراتر از آن در کشورهای اروپایی ایجاد می‌کند.

کنفرانس بین‌المللی اوتیسم تهران: در اوایل ماه دسامبر، دومین کنفرانس بین‌المللی اوتیسم و اختلالات ذهنی را با همکاری بنیاد بیماری‌های خاص، که یک سازمان غیر دولتی فعال و نیرومند در ایران است، برگزار خواهیم کرد. این کنفرانس ذستاورد برجسته تلاش ما برای ایجاد روابط علمی با موسسات آموزشی در ایران است . تاسیس مدارس اوتیسم با تمرکز بر نکات آموزشی وبالینی تازه‌ای که در معتبرترین مراکز اوتیسم و اختلالات ذهنی غرب وجود دارد از جمله هدف‌های ما در برگزاری این کنفرانس به هماهنگی آموزش مربیان اوتیسم و نیز کاستن از آسیب‌های خانواده‌ها ی داری کودکان اوتیستیک می‌توان اشاره کرد.

صندوق بورس تحصیلی Senses Cultural :   SC افتخار دارد که بخشی از امکانات و حمایت‌های خود را برای پشتیبانی از دو دانشجوی قابل و حرفه‌ای در کار خود، اختصاص دهد.این دو دانشجو اخیرا به برنامه آموزشی بین‌المللی موسسه UCD MIND در اختلالات عصبی توسعه (ITPND) پیوسته‌‌اند.

هنر برای اوتیسم: پس از کنفرانسی که در ماه دسامبر برگزار خواهیم کرد، برنامه بعدی ما افتتاح نمایشگاه دوم هنر برای اوتیسم در فرهنگسرای نیاوران است که پانزدهم دسامبر برگزار خواهد شد. فرهنگسرای نیاوران از جمله معتبرترین اماکن فرهنگی ایران به شمار می‌آید. ما در تلاشیم که این نمایشگاه را در کشور‌های اروپایی و حتی امریکایی استمرار دهیم.

سخنرانی های اوتیسم برای والدین در ساکرامنتو: ما با حمایت و تایید موسسه MIND UC بنا داریم سلسله سخنرانی‌هایی را تمهید و تدارک ببینیم تا والدین کودکان اوتیستیک در شهر ساکرامنتو از آن به خوبی بهره ببرند. حمایت افراد و بنیادها از برنامه‌های ما می‌تواند به ایجاد و گسترش این گونه برنامه‌ها مدد برساند.
به خاطر داشته باشید ما به حمایت و پشتیبانی شما متکی هستیم تا به ما کمک کنید جهان خود را بهتر تعریف کنیم. کمک‌های شما می‌تواند فرهنگ حمایت از انتقال دانش روز اوتیسم و اختلالات ذهنی به ایران و نیز بهره‌گیری از هنر برای نهادینه‌کردن این فرهنگ را در منطقه گسترش دهد.

طاهره شفیعی منفرد

بنیانگذاز و رئیس بنیاد Senses Cultural

متن انگلیسی نامه را در سایت انگلیسی می‌توانید ببینید.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
كليد‌واژه‌ها: احساسات فرهنگی،طاهره منفرد | طاهره شفیعی منفرد | کنفرانس احساسات فرهنگی | نمایشگاه هنر برای اوتیسم
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: