تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




Senses Cultural در ماهی که گذشت؛ ژانویه ۲۰۱۸

Senses 2018-1Senses Cultural: همچنانکه وعده دادیم از این پس قصد داریم ضمن انتشار اخبار و مطالب مربوط به فعالیت‌های بنیاد Senses Cultural  به شکل هفتگی و روزانه در پایان هر ماه نیز خلاصه‌ای از این فعالیت‌ها را در یک بسته خبری تدوین و از طریق سایت و خبرنامه در اختیار مخاطبان گرامی و به خصوص علاقه‌مندان و پی‌گیران فعالیت‌های بنیاد قرار دهیم. تا آنهایی که به هر دلیلی فرصت و فراغتی برای دنبال کردن فعالیت‌های ما از طریق خبرنامه‌های مجزا پیدا نکرده‌اند، با این بسته خبری بتوانند اطلاعات مختصری از مجموعه فعالیت‌ها در اختیار داشته باشند.

دستاوردهای بزرگ بنیاد Senses Cultural و تبریک کریسمس 

ماه ژانویه برای بنیاد Senses Cultural ماه ارزیابی فعالیت‌های یک سال گذشته و به خصوص دو ماه پایانی آن در ایران بود. این ماه با تبریک سال نو مسیحی شروع شد که در آن برخی از دستاورد‌های ما در سال گذشته مرور و بررسی و به مخاطبان گزارش شد.

Autism 1396 tehran Senses Cultural

گزارش روزنامه اطلاعات از فعالیت‌های خیریه‌ای بنیاد Senses Cultural

Ettelaat Senses

انتشار گزارشی تفضیلی از فعالیت‌های بنیاد Senses Cultural در روزنامه وزین اطلاعات از دیگر رخدادهای مرتبط با فعالیت‌های ما بود. گزارشی که در آن ضمن تشریخ برخی فعالیت‌های بنیاد Senses Cultural از سوی مدیریت بنیاد، خانم طاهره شفیعی منفرد، اطلاعاتی کلی درباره پیشینه کاری و اهداف و برنامه‌های آتی ما در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

نگاهی به اعضای هیئت مدیره و مشاوران بنیاد Senses Cultural در پایان سال ۲۰۱۷

Hagermanهمچنین در این ماه به جمع اعضای مشاوران ما برخی از نخبگان حوزه روانشناسی و روانپزشکی افزوده شده‌اند. خانم دکتر رندی هگرمن که پیش از این در زمره اعضای مشاوران بود به جمع هیئت مدیره اصلی اضافه شدند ونگاهی به اعضای هیئت مدیره و مشاوران بنیاد Senses Cultural در پایان سال ۲۰۱۷ در کنار آن دکتر  مصباح انصاری به عنوان مشاور هیئت مدیره و نیز دکتر محمد نامی به عنوان عضو هیئت مشاوران به تیم  Senses Cultural  اضافه شدند.

سفری به‌ یادماندنی

Senses 2018-2

تقدیرنامه‌ای که از سوی مدیر بنیاد Senses Cultural برای تیم فعال و سخت‌کوش بنیاد Senses Cultural نوشته و نسخه‌های انگلیسی[A Trip to be Remembered] و فارسی[سفری به یاد ماندنی] آن روی سایت‌های فارسی و انگلیسی قرار گرفته‌است، گزارشی مختصر و مفید از تمامی فعالیت‌های اخیر و به خصوص سفر پربار  به ایران آمده است که خواندن آن به دو زبان فارسی و انگلیسی می‌تواند تصویری دقیق و مفید از تلاش‌های علمی ما در زمینه بهداشت و سلامت و به خصوص فعالیت های مرتبط با اختلال اوتیسم را بازتاب دهد.

گزارش تصویری از سومین همایش بین‌المللی اوتیسم در تهران

بنیاد Senses Cultural آماده پذیرش پیشنهادات شما برای بهبود کیفی فعالیت‌های خود است. ما همه‌گاه به حمایت‌های بی‌شائبه شما چشم امید داریم. با ما در تماس باشید. 

تاريخ: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
كليد‌واژه‌ها: گزارش‌های ماهانه
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: