تازه‌های احساسات فرهنگی






آخرين اخبار و رويداد‌ها




برگزاری سیزدهمین نشست بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو در سانفرانسیسکو

Senses CulturalSenses Cultural: بنیاد زنان ایرانی- آمریکایی پیشرو سیزدهمین نشست خود را روز یکشنبه ۱۶ آوریل در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد کرد.

در این کنفرانس که از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر روز ۱۶ آوریل در هتل وستین(Westin) شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، به مانند نشست‌های قبلی این بنیاد آمریکایی، زنان موفق ایرانی که در ایالت‌های مختلف ‌آمریکا در هر رشته و شاخه‌ای سرگرم کارند، در میزگرد‌هایی با موضوعات مختلف شرکت می‌کنند. در این میزگرد‌ها زنان موفق ایرانی -آمریکایی از تجربه‌های خود در کارهای مختلف سخن می‌گویند و همزمان زنان جوانتری که در حال تحصیل هستند با گروه مدیران و نیز زنان موفق آشنا می‌شوند تا فرصت‌های همکاری‌های بیشتر برای آنها فراهم شود.

در نشست یازدهم این بنیاد که در شهر اورنج‌کانتی برگزار شد، خانم طاهره شفیعی منفرد، موسس و مدیر بنیاد Senses Cultural از سوی دست‌آندرکاران بنیاد زنان ایرانی آمریکایی دعوت شده بود و در یک سخنرانی به تشریح دستاوردهای بنیاد Senses Cultural در زمینه‌های مختلف فرهنگی و بهداشت و سلامت پرداخت.

حضور مدیر Senses cultural در کنفرانس زنان ایرانی آمریکایی پیشرو

توضیح این که سایت فارسی بنیاد Senses Cultural از دو سال قبل به پوشش خبری مناسب این کنفرانس‌ها پرداخته است و به تفاریق با برخی از زنان موفق در زمینه‌های مختلف گفت وگو  و آنها را به جامعه ایرانیان منطقه معرفی کرده است.

پروژه ‌آشنایی با زنان موفق و تاثیرگذار ایرانی از جمله موضوعاتی است که بنیاد ما آن را در سایت فارسی ادامه داده و به تفاریق این زنان را معرفی کرده و خواهد کرد.

 بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو؛کارنامه ۵ ساله:۱۲ کنفرانس، ۳ هزار عضو، ۱۰ هزار علاقه‌مند: گفت و گو با مریم خسروانی مدیر بنیاد زنان ایرانی- آمریکایی پیشرو

خانم خسروانی در آن گفت و گو اشاره کرده بود که کنفرانس‌های برگزار شده عمدتا در اورنج‌کانتی،سان‌دیگو،سانفرانسیسکو، لس‌آنجلس، نیویورک و واشنگتن بوده است که نشان می‌دهد تمرکز اصلی بر ایالت کالیفرنیاست به عنوان پرجمعیت‌ترین ایالتی که ایرانیان در آن مستقرند و از سوی دیگر شرق آمریکا(واشنگتن و نیویورک) که به نوعی پایتخت سیاسی این کشور به شمار می‌رود.

وی هدف خود از تاسیس این نهاد را در درجه نخست ارتباط میان زنان ایرانی آمریکایی و در مرحله بعد معرفی جوان‌ها به گروه‌ها و افراد شناخته شده‌ای دانست که در این کنفرانس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

خسروانی اضافه می‌کند:این سازمان یک سازمان ارتباط دهنده است  و کار فوق العاده این است که جوان‌هایمان را به افراد نخبه معرفی کنیم تا آنها با آموزش و نیز نشان‌دادن مسیرها و در اختیار نهادن تجاربشان راه را برای رشد و بلوغ فکری و عملی آنها باز کنند.

مدیر بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو درباره میزان کارهایی که در این مدت صورت گرفته است گفت: تا کنون ما سعی کردیم افراد را به صورت فردی و جمعی به گروه‌ها و افراد باتجربه معرفی کنیم که این البته با استقبال کارآفرینان هم روبرو شده است ، چرا که انها نیز به دنبال استعدادهای تازه می‌گردند که بتوانند به کار خود رشد و توسعه افزونتری ببخشند. این افراد با جوانانی که ما معرفی می‌کنیم به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی در تماسند و مشورت‌های لازم را به آنها می‌دهند که چگونه بتوانند در کارشان در محیطی آمریکایی موفق شوند. امید ما این است که با توجه به ظرفیت‌‌ی که هم اینک موجود است برای ۵۰ تا ۶۰نفر در سال چنین خدماتی ارائه شود.

 وی درباره پٰروژه‌های تازه‌ای که از سوی بنیاد زنان ایرانی آمریکایی دنبال می‌شود گفت: ما دو پروژه تازه را شروع کردیم و حدود ۱۰۰ نفر جوان متقاضی داریم که به ما مراجعه کرده و یا تماس گرفتند که با توجه به دانش  و تخصصی که دارند، فعالیتی برای معرفی آنها انجام دهیم که دفاتر سه‌گانه ما در شمال و جنوب کالیفرنیا و نیویورک  درگیر برنامه‌ریزی برای همین کار هستند.

خسروانی از برگزاری سفرهای کاری برای دختران و پسران جوان و دیدارشان از شرکت‌های موفق و بزرگ آمریکایی سخن گفت و افزود: شش ماه قبل ما گروهی از جوانان را به واشنگتن بردیم و آنها را با برخی از شرکت‌های بزرگ و ادارات، از جمله بانک جهانی از نزدیک آشنا کردیم و مدیران این موسسات درباره کارشان و تجربه‌های خود سخن گفتند. و در آینده نزدیک نیز قصد داریم در تابستان سال ۲۰۱۷ گروهی از همین جوان‌ها را به سفری کاری به سلیکون ولی بیاوریم و آنها را از نزدیک با موسسات و شرکت‌های بزرگی چون مایکروسافت، فیس‌بوک وگوگل و اپل و … آشنا کنیم. این گونه آنها در می‌یابند که چه ظرفیت‌هایی دارند و چه علائقی و انگیزه‌هایی و چگونه می‌توانند مسیر کاری آینده خود را مشخص سازند.

تاريخ: ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
كليد‌واژه‌ها: بنیاد زنان ایرانی آمریکایی پیشرو | پروژه آشنایی با زنان موفق و تاثیرگذار | زنان ایرانی آمریکایی
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail


نظر شما:
نام و نام‌خانوادگی:* رايانامه:* تارنما: